motylki
misie
pszczolki
tygryski
żabki
krasnale

       OPTYMISTYCZNE PRZEDSZKOLE NR 39 "POD TOPOLAMI"

Przedszkole Nr 39 "Pod Topolami"
ul. Dorycka 1
01-947 Warszawa

 

tel  22-835-08-09

 

Co słychać w ulu?

.

Rytmika Język angielski Origami Gimnastyka z elementami SI

poniedziałek

12:20 - 12:40

wtorek

09:40 - 10:00

czwartek

10:00 -10:20

poniedziałek

13:30 - 14:00

wtorek

10:25 - 10:45

czwartek

09:40 - 10:00

 

środa

13:30 - 14:00

Plan pracy wrzesień

TYDZIEŃ I:3.09-7.09

TEMAT TYGODNIA : Wesołe przedszkole.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:    

  • potrafi współdziałać w zespole
  • potrafi nawiązywać kontakty z rówieśnikami
  • wypowiada się na określony temat
  • klasyfikuje przedmioty według określonych cech
  • zna pomieszczenia przedszkolne
  • akceptuje ustalone zasady
  • bierze udział w organizowanych zajęciach ruchowych – wykonuje ćwiczenia według instrukcji słownej i pokazu
  • wykazuje spontaniczną aktywność ruchową
  • dba o ład i porządek w swoim otoczeniu

 

TYDZIEŃ II:10.09-14.09

TEMAT TYGODNIA: Razem jest wesoło.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

  • nie odchodzi samowolnie od grupy
  • słucha tekstu literackiego i chętnie wypowiada się na jego temat
  • chętnie uczestniczy w rozmowach
  • umie bawić się przy muzyce
  • wyraża swoje myśli, emocje w formie muzycznej
  • omawia ilustracje
  • doskonali sprawność manualną
  • określa miejsce na kartce papieru
  • stara się planować czynności
  • zna charakterystyczne cechy pór roku i potrafi je wymienić
  • posługuje się określeniami: wiosną, latem, jesienią, zimą
  • dostrzega rytm w powtarzających się porach roku

 

 

 

 

 

TYDZIEŃ III:17.09-21.09

TEMAT TYGODNIA: To ja.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:    

  • doskonali sprawność manualną
  • bierze udział w organizowanych zajęciach ruchowych – wykonuje ćwiczenia według instrukcji słownej i pokazu
  • planuje i organizuje własną pracę
  • dobrze orientuje się w schemacie własnego ciała
  • rozwija zdolności do skupiania uwagi na gestach i ruchach drugiej osoby
  • stosuje określenia: przodem do, tyłem do
  • chętnie współpracuje z innymi
  • dostrzega potrzeby innych
  • układa krótkie zdania
  • podejmuje próby oceny prac własnych i kolegów

 

TYDZIEŃ IV:24.09-28.09

TEMAT TYGODNIA: Kosz Pani Jesieni.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:    

  • słucha tekstów literackich i chętnie wypowiada się na ich temat
  • chętnie uczestniczy w rozmowach
  • interesuje się czytaniem i pisaniem
  • rozumie przyczynę i skutek określonych działań
  • zna i opisuje niektóre zjawiska atmosferyczne
  • dostrzega szczegóły
  • tworzy prace pod wpływem różnych bodźców
  • rozpoznaje i nazywa wybrane gatunki warzyw i owoców
  • wykonuje kompozycje przestrzenne z różnego rodzaju materiałów plastycznych
  • przelicza elementy zbioru zgodnie z własnymi możliwościami
  • tworzy zbiory
  • dostrzega różnice i podobieństwa pomiędzy określonymi przedmiotami

 

 

 

 

 

Plan pracy w listopadzie

TYDZIEŃ I : 5.11-9.11

TEMAT TYGODNIA :100 lat Odzyskania Niepodległości.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:        

  • interesuje się czytaniem i pisaniem
  • wymienia nazwę swojego kraju i jego stolicy,
  • rozpoznaje symbole narodowe (godło, flaga, hymn),
  • nazywa wybrane symbole związane z regionami Polski ukryte w podaniach,           przysłowiach, legendach, bajkach,
  • słucha tekstów literackich i chętnie wypowiada się na ich temat
  • wypowiada się na określony temat
  • układa krótkie zdania, dzieli zdania na wyrazy
  • rozumie sens podawanych informacji

           

 

TYDZIEŃ II: 13.11-16.11

TEMAT TYGODNIA: Jakie to ciekawe!

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

  • wykazuje płynność i dokładność ręki w trakcie wykonywania ćwiczeń grafomotorycznych
  • potrafi malować palcem różne wzory
  • prawidłowo zapamiętuje informacje
  • nabywa poczucia własnej wartości
  • zadaje pytania i poszukuje odpowiedzi
  • prowadzi dialog
  • samodzielnie przeprowadza doświadczenia badawcze
  • stosuje pojęcie para
  • przelicza w zakresie 2
  • rozwiązuje zagadki słowne
  • stara się aktywnie uczestniczyć w zabawach

 

 

 

 

TYDZIEŃ II: 19.11-23.11

TEMAT TYGODNIA: Nasze zwierzaki.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

  • dostrzega różnice i podobieństwa w wyglądzie zwierząt
  • zna pojęcie schronisko dla zwierząt
  • przewiduje działania i łączy działanie ze skutkiem
  • poznaje piękno jako wartość
  • potrafi formować postacie zwierząt z plasteliny
  • jest zaangażowane w zdobywanie nowych doświadczeń
  • interesuje się światem zwierząt
  • stosuje określenia dotyczące długości: długi, krótki, krótszy od, dłuższy od
  • jest opiekuńcze w stosunku do zwierząt
  • potrafi opisać słownie wygląd zwierząt
  • zna zawód weterynarza
  • właściwie zachowuje się podczas spotkania u weterynarza

 

          

TYDZIEŃ  IV: 26.11-30.11

TEMAT TYGODNIA: Idę z misiem do przedszkola.

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:

  • słucha tekstów literackich i chętnie wypowiada się na ich temat
  • uważnie słucha i zadaje pytania do treści
  • zna historię stworzenia Misia Pluszowego
  • chętnie uczestniczy w rozmowach
  • formułuje dłuższe wypowiedzi
  • dostrzega różnice w wyglądzie przedmiotów
  • stosuje określenia duży – mały
  • zna techniki umożliwiające twórczość plastyczną
  • swobodnie posługuje się dostępnymi materiałami i przyborami plastycznymi
  • rozumie przyczynę i skutek określonych działań
  • stosuje określenia: na, pod, obok
  • odtwarza rytmy w określony sposób

Linki

  

    

 


 

                  

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.